..niinkuin aikuisten oikeasti alkaisin kirjoittaa hajanaisia ajatelmiani-hajatelmia tänne.Niinkuin useammin kuin vuoden välein?Riemukseni huomasin tän purkupaikkani olevan yhä täällä bittiavaruudessa,vastaanottamassa ja odottamassa mun kielellisiä oksennuksia...

Mitä n y t on tapahtunut yli vuodessa.?Olen edelleenkin kimpassa,ja Helmikuusta myös kihloissa Mister X:än kanssa.Se onneton kosi ja sai mut.Naimisiin?Joo?Kyllä,jonain päivänä,jos rahaa ja rakkautta riittää.En tiedä.Välillä rassaa tää yhdessäolo,mä olin vuosikausia,yli neljä vuotta siitä kun erosin lapsen padresta yksinäinen läski.Ja yksinäiselle leskille kehittyä pinttyneen yksineläjän kaavat ja tavat.Mä en vaan osaa ottaa toista huomioon.Ja välillä pelkään olenko sekoittanut rakkauden(läheis)riippuvuuteen?Välillä pelkään hylätyksi tulemista,haluaisin hylätä ennen kuin minut hylätään..mietin rakastaako toinen mua oikein,tosissaan?

Olenko mä tarpeeksi älykäs ,hauska ja viehättävä?Ja säilyykö kunnioitus t ä s s ä parisuhteessa?Se hävisi aikoinaan mun ja lapsen padresta suhteesta,ja ajoi exän valehtelun ja alkoholiongelman kanssa eroon..Yksi iso kompastuskivi on mun vartalo-sen läskimäärän haihdutuksen jälkeen en ole järin kiinteä.Masun alaosassa on kissimirriin päin roikkuva"eturessu",käsivarsissa löysää nahkaa ja reidetkin röllyy.Ja nää ei oo pikkujuttuja.Kuvittele pullea ilmapallo,josta on puhallettu puolet pois.Sellainen lörpykkä mä olen.Syyskuussa neljä vuotta leikkauksesta,ja body image yhä haussa.

Kunta kyllä maksaisi tuon eturessun korjausleikkaukseen,mutta se pitäisi tehdä silloin kun lapsiluku on täynnä.Olen 35,ennen joulua 36,yhden 7-pian 8-vuotiaan äiti,ja koen ettei se ole.Haluisin yhden kerran vielä hoitaa ja kasvattaa sisälläni pientä vauvaa.Tämän nykyisen mieheni kanssa.Vaikka Mister X on iäkkäämpi minua lähes 12 vuotta.Mutta tietysti kuin jotain toivoo,seonnut helpommin sanottu kuin..

Mä en nimittäin tule raskaaksi..kovin helpolla.Ollaan yritetty puolitoista vuotta.Turhaan.Tikkuun on ilmestyny vain yksi viiva.Turhauttavaa ja masentavaa.