blogia tuohon Bloggeriin,samasta aihepiiristä,mutta päätin siirtä tänne vuodatukseen vuodattamaan,kun tuon blogin löysi eräs erittäin entinen ystäväni.Hänen kommenttinsa ja kommunikointi häneen kanssaan..no se ei napannut enää..ei siitä sen enempää vielä..

Koetan kirjoittaa blogin aihepiiri huomioon ottaen vielä sillä tavalla ettei mua välttämättä ihan heti tunnistettaisi.Tosin kaapista tuleminen on mielessä,joskus,ehkä.

Blogi tulee olemaan mulle tapa purkaa tuntojani,oloani jne..Olen pennusta saakka hahmottanut ja jäsentänyt maailmaan tuottamani tekstin kautta.Livenä olen vieraille ihmiselle varsin introvertti tapaus,ujo-johtuen lapsuudestani,koulukiusaamisesta,syrjinnästä työpaikoilla.No,kaikki nuo ovat tietysti kytkeytyneet tuohon ylipainoon-joka ei toki aina ollut noin huikea.Mutta,anyway-kirjoittaminen on mulle henkireikä.Tajusin sen kun lopetin ja hävitin tuon edellisen blogin.En voi olla ilman sitä.!!Mun huumeeni.,ja tosirakkauteni.

Palaillaan siis pian! tv:NMLTD