Onpas vierähtänyt aikaa tuosta edellisestä kirjoituksesta..=)Tänäpäivänä tilanne on aika erillainen kuin tuolloin puolitoista vuotta sitten.NMLDT:llä on todettuvuosi sitten kaksisuuntainen mielialahäiriö,ja on tullut sitten vietettyä tuon maanisen vaiheen vuoksi kaksi jaksoa psykiatrisessa päiväsairaalassa,viimeksi elokuusta-marraskuun alkuun.Eka jakso oli Marraskuusta 2011-Helmikuulle 2012.Palaan tuohon vaiheeseen elämässäni seuraavissa raapustuksissani..

NMLTD on myös löytänyt Maaliskuussa itselleen siipan,netin kautta.Kiitos Suomi24.=P Parisuhteeseenkin on ollut pitkä,vaiherikas matka monien väärien tyyppien ja treffailujen jälkeen.Mutta tää herra vaikuttaa oikealta!Ei enää sekoiluja,ja kosteita baarireissuja tälle neidille,kiitos.Yhteenkin on keritty muuttamaan,4kk sitten.Vähän hypomaaninen,mutta hyvä päätös..Siippa on kanssa yhteishuoltaja,ja 9-vee neidin isä.Neiti käy meillä joka toinen vkl.ja tulee ihanasti juttuun mun kääkylän kanssa,joka muuten on varttunut kuuden vuoden pohdiskelevaan ikään,ja aloittanut nyt syssyllä eskarin.
Tyttö on vielä erittäin ihastunut äidin siippaan,ja vielä enemmän tuohon"isoon siskoon".Mulla on nyt oikea perhe!
Lisäksi miehen kanssa taloon muutti dobermanni-uros,Marski 8vee.Joten meillä vilistelee nyt 2 koiraa,kiinaharjakoiraneiti ja hra.d-manni.Lisäksi laumaan kuuluu kissa ja 2 marsua.Joten yksinäisen elämässä riittää nyt touhua ynnä tohinaa-joskus liikaakin.

Ja paino-asia.Vaaka näyttää kaikkea 80-82,5kg välillä,riippuu miten olen syönnyt,tai ollut syömäti.Aikamoista taistelua tuo syöminen on..Oikean ruuan syönti on hankalaa,jo mun keliakian takia.
Ja ahistaa vielä noikin lukemat-vaikka musta on lähtenyt puolet pois.Haluisin olla joku 75kg..tai alle 80kg.Edes.
Mutta jonkinsortin syömishäiriö mulla  on.Valitettavasti ruoka on vieläkin mun vihollinen.Ja epäilen pääsenkö tosta vinoutuneesta ajatusmallista milloinkaan eroon.Snif.Ja perkele.