..viime torstaina,ja kerroin sitten menkkojen alkaneen 9 päivää inseminaation jälkeen.Hassua,että tämä ihminen oli niin symppis,että oikeasti kuulosti olevansa pahoillaan meidän puolesta.Kiva,kun mun asenne oli taas tossa vaiheessa"mitäpä hittoa siitä.."Se ei luonnollisesti ottanut kantaa oliko tuo inssi sitten tehty liian myöhään,kun kierto on tosiaan sen 26-27 päivää.Ja inssi tehtiin kp.15-vasta,minusta.Nyt ois siis tarkoitukseensa pitää ns"vapaa kierto",ilman oviksen induktiota,ja mun pitäs kätilön mukaan ottaa rennosti.

Eipä ole ollut meidän seksielämäkään järin aktiivista nyt,mister X tekee pitkää päivää klo 9.30-19.00 joten mahikset panemiselle aikaisen heikot..lisäksi ollaan molemmat flunssan kourissa,mikä lisäksi imee mehuja veke.

Tosin mua kiinnostaisi liikaakin.Mies vaan valittaa vaivojaan,kipeenä olkapäätä jne.Rasittavaa.Ehkä mä oon maailman epäempaattisin otus,mutta mulla menee vaan usko siihen,kun toinen jaksaa kyllä kipeenä narista ja roikkua koneellaan vahdata Netflixsistä leffoja kello kolmeen saakka aamulla,vaikka kello soi 6.45.

Eipä kannatta sit fundeerata miks on väsynyt.Mun täyty viime vkl:kuin jaksaa imuroida mökki 2 kertaa(toisen kerran siksi kun koira oli levitellyt lettujauheen ympäri kämppää),ripustella koiran repimä verhoja takas,pestä ja ripustella muutamat pyykkikoneet ja paimentaa mukuloita(miehen likka meillä).Pentujen kämppä oli täysin mullin mallin,ja lisäksi noiden kahden päässä yhdessä ollessa tyhmyys todellakin tiivistyy-roskia ei viedä roskiin,vaan jätetään trippimehupurkit,nami yms.paperit pöydille,ja huonekalujen-sohvan,nojatuoliin ja sänkyjen väliin.HOUH!!!Vaatteita vaihdellaan pitkin päivää,ja edelliset jätetään sellaisinaan nastoina myttyinä ympäriinsä..Ja helvetti soikoon,mun vaan sitten pitäisi äiti-

ihmisenä jaksaa.Ja jaksaakin,siitä huolimatta vaikka oon tästä vitun flunssasta täysin ummessa ja tukossa -ja poskionteloissa jyskyttää niin maan perkeleesti.1g Panadolin ja 400mg Ibuprofeiinin ja c-vitmiiniporeen voimin doupattuna.Mutta kun mun elämä on helppoa,ei tartte töissä juosta-ja saan vetää lonkkaa pitkät päivät.Näin kuulemma.Joopajoo.Ja lapsen kanssa olo ja kotitaloustyötä ei yhtään energiaa ja sitoumusta vaadi.Olen kuulemma viellä itsekäs,kun mainitsin että on rasittavaa kun joudun olemaan lapseen sidoksissa koko kesän-lähestulkoon.Mukula on 2 viikon jaksoa isänsä kanssa,juhannukselta ja Heinäkuussa.Muuten ollaankin koko kesä yhdessä,kun en häntä(suuren kysynnän vuoksi,muka..)saannut kesäleirille,vaikka kirjoitin asiallisen hakemuksen ja toimitin sen,tavoistani poiketen perille kerrankin ajoissa.

Joku mahis on saada lapsukainen mun vanhemmille hoitoon,mutta kauheen mielelläni en sitä mun mutsin luo laskisi.Lapsi ei oikeen tykkää ylitiukasta mummoltani,ja ymmärrän kyllä.Mun faijan kanssa kyllä tulevat juttuun,muuten ei ois tollanenkaan järjestely mahdollista.